بازار مبل کرج با فروش اقساطی بازار مبل کرج با فروش اقساطی .

بازار مبل کرج با فروش اقساطی

ترفندهای شگفت انگیز خرید مبلمانی واقعا مناسب

 

1. قبل از خرید اندازه گیری کنید

قبل از اینکه برای خرید قطعات جدید اقدام کنید، مطمئن شوید که ابعاد آن را پایین آورده اید. ارتفاع و عرض هر اتاق را با دقت اندازه گیری کنید، نسبت های واقعی فضا را به دست آورید، که به شما کمک می کند تا ایده ای واقع بینانه از اینکه کدام مبلمان جدید جریان مورد نظر شما را در هر اتاق ایجاد می کند، به شما ارائه دهد.

2. مبلمان خود را متناسب کنید

داشتن ابعاد بسیار مفید است که انتخاب مبلمان جدید خود را متناسب با هر فضا تغییر دهید. آیا اندازه اتاق های متنوعی دارید؟ در اینجا چندین رویکرد بسته به اندازه اتاق وجود دارد:

برای اتاق های کوچک، مانند یک اتاق مهمان 8×10 یا دفتر کار خانگی، قطعات جمع و جور مانند مبل های آپارتمانی و صندلی های برجسته را در نظر بگیرید که می توانند با یک میز کوچک برای نوشتن یا کاردستی جفت شوند.

برای فضاهای متوسط، مانند یک اتاق خانوادگی 12×12، مطمئناً فضای کافی برای انتخاب گزینه ها خواهید داشت. یک صندلی عاشقانه را با یک صندلی راحت یا یک صندلی دنج و دو نفره عثمانی ترکیب کنید تا فضا را پر کنید (بدون شلوغی اتاق).

برای فضاهای بزرگ، مانند یک اتاق نشیمن 15 در 18، اندازه کافی نیاز به مبلمان با اندازه کافی دارد. با قابلیت قرار دادن یک سکشنال شیک، فضای خود را مطابق با روحیه و تعداد مهمانان خود که ممکن است نیاز داشته باشد، پیکربندی کنید. مانند تمام اندازه های اتاق در بالا، یک اینچ به هر یک از ابعاد مبلمان اضافه کنید، فقط برای اینکه از نظر ایمنی اشتباه کنید.

3. اطمینان از اندازه ورودی

فراموش شده ترین موارد در مورد اندازه گیری ها اغلب می تواند ورودی ها باشد، از جمله راه پله ها، گوشه ها و حتی راهروها. آن صندلی عاشقانه جدید و زیبا ممکن است مکان مناسبی برای نوشیدن چای با هم اتاقی قدیمی تان باشد، اما وقتی سنجاب ها آجیل را در کوسن های روی چمن نگهداری می کنند، برای شما مفید نخواهد بود، زیرا عرض درب ورودی را اندازه گیری نکرده اید.

آخرین نکته؟ قبل از اینکه شروع به خرید قطعات یا جابجایی اشیاء کنید، یک طرح سریع بکشید. این به شما کمک می‌کند موارد دیگری را که می‌توانند مانع ایجاد کنند، مانند سبدهای بزرگ، گیاهان و وسایل روشنایی را در ذهن داشته باشید.

برای نکات بیشتر در مورد خرید مبلمان، به وبلاگ مبلمان آرش مراجعه کنید. آیا سعی می کنید فضای خود را برای تعطیلات نوروز بازسازی کنید؟ در نظرات به ما بگویید!

اگر شما یک شهروند کرجی هستید و می خواهید برای دیدن از مجموعه بازار مبل کرج به آنجا بیایید تا از محصولات بهترین فروشگاه مبلمان دیدن فرمایید می توانید از طریق آدرس زیر اقدام نمایید.


برچسب: مبل کرج،بازار مبل کرج،مبل فروشی در کرج،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۷:۳۷ توسط:مبل آرش موضوع: نظرات (0)